Home » Is uw bloeddruk niet op zijn normaal

Is uw bloeddruk niet op zijn normaal

  • door

Bach Bloesem Roosendaal

Is uw bloeddruk niet op het normale niveau? Hebt u last van angst, depressie of stress? Ervaart u fysieke, emotionele of psychologische stress. Het belangrijkste waar u zich bewust van moet zijn, is dat u stress kunt hebben die niet door uw behandelingsprogramma wordt aangepakt.

De eerste stap in de Bach bloesem therapie interventie is om weg te leren van stress. U kunt tegen uzelf zeggen “NEE JE ZIJN NIET GEDAAN”! Het gezegde “Alles is in Goddelijke orde” is belangrijk in dit proces. Het leven is in orde! Je moet er zeker van zijn dat je niet een paar activiteiten over het hoofd ziet die je zullen helpen.

Buig alstublieft uw hoofd en plaats uw handen op uw buik om ademwerk te doen. Adem in door uw neus, houd deze vier tellen vast, en adem uit door uw mond. Doe dit voor een paar minuten. Beweeg dan uw adem zachtjes over uw buik in plaats van over uw borst. Doe dit ook een paar minuten. Als u uw hele lichaam gebruikt in plaats van alleen uw borstkas, zou u vrijer moeten kunnen bewegen.

Zorg er ook voor dat u bij het uitademen uw schouders naar voren beweegt. Dit helpt de sinussen vrij te maken en stimuleert de bloedstroom naar het gezicht, onder de neus, en door het hele lichaam. Overbelast uw lichaam niet, dit is een beetje moeilijk. Terwijl u deze oefening doet, moet u voorzichtig opstaan en uw hoofd en schouders tegen een lichte muur laten rusten.

Ook terwijl u deze oefening doet, laat u uw hoofd stil liggen. Trek uw kin omhoog naar uw borst. Ontgrendel uw borst en duw dan de zijkanten van uw hoofd omhoog. Houd uw kin naar beneden en laat de zijkanten van uw hoofd naar uw kin toe omhoog worden getrokken. Voel je je nu ontspannen?

Nu komt de “Machtige Mix”. Haal diep adem en voel het in je buik bewegen. Laat de adem dan door uw buik en over uw ruggengraat gaan. Voel de beweging van de adem vloeiend en golvend in je onderbuik. Laat dan de adem en de warmte naar uw achterste gaan. Voel een warmte beginnen in de ledematen en dan doorlopen naar je hoofd. Hou je kin in, en laat je dan neerploffen op je nek. Laat de warmte die u deze sensatie geeft zich vanuit het hoofd verspreiden en verder gaan over de achterkant van de schouders. Houd je kin in en floep niet naar beneden.Als je gebeeldhouwde schouders en oren hebt, is dit een perfect moment om met yogaoefeningen te beginnen. Het toepassen van mannelijke yogahoudingen zoals een salasana of aasana is een geweldige manier om de ontspanning terug te brengen in je lichaam.

Met de linkerkant van je lichaam los en rustig, zullen we beginnen met de rechterkant. Volg dezelfde procedure met de rechterkant. Je wilt dat dit artikel een plezier is om te lezen, dus maak het jezelf gemakkelijk en doe de lichten uit. Trek comfortabele schoenen of pantoffels aan, de lichaamswarmte zal u geen plezier doen.

Het is een heerlijke ervaring om deze spieren te stretchen met yogahoudingen of algemene lichaamsyoga oefeningen. Door ons te concentreren op de nieuwe strekkingen, activeren we de spieren geleidelijk. Naarmate dit gebeurt, zouden de linkerzijde van de buik en de linker dijspieren in flexibiliteit moeten beginnen toe te nemen. Dit zal u meer zelfvertrouwen geven en de spasmen verminderen die u ervan weerhouden hebben diep adem te halen.

Lees meer:
Voedingscentrum Roosendaal
Kookworkshop Roosendaal

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *